Servei d'Informàtica Distribuïda

1. Utilització de programari

Trobareu tot el programari específic de les assignatures, així com altre programari de suport general (Ofimàtica), instal·lat ja en els ordinadors de les diferents aules de la facultat.

2. Ús del compte de correu

Amb la matrícula se us proporcionarà el compte de correu al que teniu dret per ser alumnes de la UAB. Des de l'aula podeu consultar-lo quan vulgueu.

3. Ús d'Internet

Podeu utilitzar els recursos que Internet us ofereix per a la docència des dels ordinadors de les aules.

4. Impressió

Podeu imprimir els vostres treballs i pràctiques en les diferents màquines OCE que hi ha a la facultat, incloses les unitats docents. Podeu enviar els treballs a imprimir des de tots els ordinadors repartits a les diferents aules d'informàtica.

5. Suport

Sempre que tingueu algun dubte sobre el funcionament dels equips, problemes amb l'entrada als ordinadors, impressió, etc, us podeu adreçar al personal del SID.

Aules d'Informàtica

El SID s'encarrega del manteniment i coordinació de l'Aules d'Informàtica del centre que estan ubicades a les diferents unitats docents.

Dotació

- 9 aules amb un total de 168 ordinadors tipus pc de les següents característiques:

· APDs, Core 2 Duo, 4 GB RAM, 250 GB HD.
       · HPs, i5, 4 GB RAM, 500 GB HD.

Normes d'ús de les instal·lacions

1. Cal seguir la normativa de seguretat i reglament de l'Aula Informàtica (es troba exposada als panells informatius de l'aula).

2. Cal estar matriculat a la Universitat Autònoma de Barcelona per tal de fer-ne ús.

3. Cal identificar-se amb el compte d'usuari i paraula clau.

4. Cal portar sempre la targeta d'estudiant que pot ésser requerida en qualsevol moment pel personal autoritzat.

5. No es pot entrar amb begudes, menjars, etc.

6. Us preguem que desconnecteu els mòbils quan entreu.

7. Us demanem que observeu les mesures mínimes per tal d'evitar molestar el treball dels companys.