Arxiu de notícies

VII Jornada de Traducció i Interpretació als Serveis Públics

El proper 7 de juliol se celebrarà  la VII Jornada de Traducció i Interpretació als Serveis Públics a Catalunya ‘Traducció i Interpretació en els processos penals: el dret d'informació i la qualitat de la interpretació com a factors de garantia del procés penal’ organitzada pel Màster de Traducció jurídica i Interpretació judicial i el grup de recerca MIRAS.

Oberta la convocatòria de l'examen oficial de xinès HSK en línea

La Fundació Institut Confuci de Barcelona, en col·laboració amb Casa Àsia, la UAB, la UB i la Universitat d’Estudis Estrangers de Pekín, organitza la convocatòria de les proves de l’Examen Oficial de Xinès HSK online a Barcelona. Tindrà lloc el 15 de juliol, a partir de les 9 h, a l'aula d'informàtica de l'Institut.

Primer Cicle d'Orientació Professional d'Àsia Oriental

Primer Cicle d'Orientació Professional del Grau d'Estudis d'Àsia Oriental els dies 19 de maig i 2 de juny. El cicle és una iniciativa del Grau d'Estudis d'Àsia Oriental i la Facultat de Traducció i Interpretació a través del Vicedeganat de Treball de Fi de Grau, Pràctiques i Professionalització, i compta amb el suport de Treball Campus (UAB).