Arxiu de notícies

Enquesta sobre el Campus Saludable i Sostenible

Tota la comunitat UAB està cridada a participar en l'enquesta per a redactar un nou Pla Campus Saludable i Sostenible per al període 2018-2022. El termini per enviar les respostes finalitza el dia 28 de febrer.

Estudiants

La UAB dóna la benvinguda als estudiants estrangers

Del 12 al 17 de febrer, la UAB organitza els International Welcome Days, unes jornades d'acollida per als estudiants estrangers que s'hi incorporen el segon semestre. L'objectiu és que es familiaritzin amb el campus, els serveis i els col·lectius de la UAB.

La UAB commemora el Dia de les Dones i les Nenes a la Ciència amb 'Marie Curie'

L'Observatori per a la Igualtat commemora el Dia Internacional de les Dones i les Nenes a la Ciència amb la projecció, el 13 de febrer, del film Marie Curie i un col·loqui posterior. Les Facultats de Ciències i Biociències i l’INc se sumen als actes amb la inauguració d'un mural, el dia 12, una 'macrofotografia' i un Speed-Dating sobre dones i recerca el dia 15.