Arxiu de notícies

La UAB nomena doctora 'honoris causa' Margarita Salas

La UAB investeix Margarita Salas, destacada bioquímica i deixebla de Severo Ochoa, doctora ‘honoris causa’ a proposta de les Facultats de Ciències i de Biociències el 18 d’abril. L'acte es pot seguir en directe i s'emmarca en la celebració del 50è aniversari de la UAB.

Vista aèria del campus en construcció, el 1971

"Història viva de la UAB", en una jornada al CCCB

Antics estudiants i membres del personal tant docent com administratiu evocaran la història de la Universitat al llarg de diferents etapes en una jornada titulada "Història viva de la UAB", que tindrà lloc al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) el dimecres, 25 d'abril.

Visita del Comitè d’Avaluació Extern (CAE) a la Facultat

Us convidem a assistir a l’audiència oberta amb el CAE, que el proper 6 d’abril farà entrevistes amb professors, alumnes i exalumnes en el marc del procés d’acreditació del màster universitari en Traducció, Interpretació i Estudis Interculturals.

Vídeo de la taula rodona: Què, la traducció?

En el marc de la celebració del 25è aniversari de la FTI, aquest mes de març s'ha celebrat a la Facultat una taula rodona per compartir opinions sobre l'estat dels estudis de Traducció i d'Interpretació a la UAB. A l'acte hi han participat Amparo Hurtado, Maria Presas, Pilar Sánchez-Gijón, Carme Mangiron i Elisabet Espelt.