Arxiu de notícies

Termini obert del programa de mentoratge acadèmic

El programa de Mentoratge Acadèmic té com a objectiu contribuir a la formació de l’estudiant i contribuir a la millora del rendiment dels alumnes a les classes pràctiques. La principal tasca que s’encarregarà a l’estudiant serà donar suport al professor en el lloc de realització de les pràctiques. És per això que l'estudiant ha d'haver superat el seu 3r curs de grau i l'assignatura en la que vol col·laborar. Per aquesta col·laboració, l’alumne podrà reconeixer fins a 3 crèdits (1 crèdits cada 25 hores de col·laboració).

Erasmus+estudis i Erasmus Exchange Programme 2017-2018

Des de la Facultat de Biociències us comuniquem que el passat dia 13 de Desembre de 2017 es va publicar la primera resolució de places de la convocatòria única modalitat Estudis pel curs 2018-2019.

Recordeu que fins el dia 20 de Desembre teniu temps d'acceptar la plaça assignada o bé fer-ne la renuncia a la Gestió Acadèmica de la Facultat de Biociències.

Us desitgem unes molt bones festes i un feliç 2018

Des de la Facultat de Biociències us desitgem unes molt bones festes i un feliç 2018!

Aprofitem per dir-vos que, com en anys anteriors, aquestes vacances de nadal, la UAB tanca els seus centres de treball durant el període (del dia 23 de Desembre de 2017 al dia 07 de Gener de 2018). Tot i això, alguns serveis romandran oberts donades les seves característiques específiques.

Serveis al campus del 23 de desembre al 7 de gener

Com en anys anteriors, totes les instal·lacions del campus de Bellaterra de la UAB romandran tancades durant el període de vacances: del 23 de desembre de 2017 al 7 de gener de 2018, només funcionaran excepcionalment alguns serveis en horaris especials.

Presentació dels màsters per al curs 2018-2019

Del dia 11 al dia 19 de Desembre es realitzaran unes xerrades per a presentar la oferta de formació de màster i postgrau per al proper curs 2018-2019. Dins hi trobareu el calendari amb els dies i les aules de cada xerrada.