Arxiu de notícies

Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona

Convocatòria d’aturada

Davant de l’empresonament dels dirigents de les associacions Òmnium Cultural i Assemblea Nacional Catalana, ordenat ahir per l’Audiència Nacional, des de la confiança en la independència de l’administració de justícia, la Universitat Autònoma de Barcelona lamenta el que pensa que és una mesura totalment desproporcionada i inoportuna. Per aquest motiu s’afegeix a la convocatòria d’aturada de 15 minuts convocada a les 12.00h., que es farà a l’entrada principal de tots els centres, per expressar el rebuig a l’empresonament de Jordi Sánchez i Jordi Cuixart, en un moment que el diàleg i la negociació haurien de ser les vies per abordar el desacord polític que viu Catalunya.

Comunicat

Comunicat de la Facultat de Biociències sobre els fets del dia 1 d'octubre. La Universitat Autònoma de Barcelona se suma a l'aturada de país prevista per a demà dia 3 d'octubre. No hi haurà cap activitat acadèmica ni administrativa.

Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona

Comunicat de la UAB

La UAB convoca a les 12 hores una aturada de 15 minuts davant dels centres docents en rebuig de la violència exercida per les forces de seguretat de l'estat en la jornada de l'1 d'octubre.