Biblioteques > Biblioteca de medicina > Cabines i sales de treball

Cabines i sales de treball

Cabines de treball individual

La Biblioteca compta amb 9 cabines de treball individual:
  • Biblioteca Universitària de Medicina i Infermeria Vall d'Hebron: 9 cabines.

Sales de treball

La Biblioteca compta amb 15 sales de treball en grup:
  • Biblioteca de Medicina-Bellaterra: 4 sales situades a la planta 1 amb capacitat fins a 4 o 6 persones.  Les sales es presten de les 8.30 a les 20 h. També es poden reservar anticipadament a través del catàleg UAB a l'apartat Reserva d'espais.

• Biblioteca Josep Laporte: 3 sales de treball d’1 a 4 persones. L’horari és de 8:30 a 20:30.
    Donat que les sales no estan insonoritzades cal respectar el silenci.

• Biblioteca del Campus Universitari Mar: 8 sales de treball en grup. Per més informació, adreceu-vos al taulell de préstec de la Biblioteca.

Sala de formació - Aula informàtica
  • Biblioteca de Medicina-Bellaterra: una aula d'informàtica, situada a la primera planta de l'edifici (Edifici M, M0/127.5), amb capacitat per a 25 persones i equipada amb un projector, una pissarra i ordinadors per poder fer docència.

• Biblioteca del Campus Universitari Mar: una aula d'informàtica, amb capacitat per a 29 persones, equipada amb un projector, una pissarra i ordinadors.

Catàleg
Cerca a: