Biblioteques > Biblioteca de comunicació i hemeroteca general > Reserva uab

Reserva UAB

Localitzat principalment a la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General, la secció de Reserva aplega un fons documental antic de temàtica general imprès entre els segles XVI i XX.

Cal destacar:
- Col·lecció Reserva d’Història del Dret Col·lecció de documents editats des de 1564 fins el 1817 sobre Dret, adquirirts majoritàriament pel Departament de Dret Públic i Ciències Històricojurídiques
Fons de Revistes Marca i Fons de Revistes Monés. Col·lecció de publicacions periòdiques d'art i literatura, principalment catalanes del període comprès entre finals del segle XIX fins la Guerra Civil.
Fullets Marca. Catàlegs d'exposicions i llibres sobre art català.
Fons Valera. Col·lecció factícia de llibres pertanyents a l'escriptor Juan Valera.
- Guions de Ràdio Barcelona. Col·lecció de guions de tota la programació diària d'aquesta emissora des de 1925 fins a 1945. Consultables en accés obert al DDD.

Els documents de reserva no són de lliure accés i es poden sol·licitar des del Catàleg UAB.

Catàleg
Cerca a:

Web mòbil

Premsa digital El Quiosc Segueix-nos a Facebook Segueix-nos a Facebook Segueix-nos a Twitter Segueix-nos a Twitter El préstec a la UAB Alumnes de grau Formació d'usuaris Cursos gratuïts Com trobar ... Audiència, publicitat... Accés des de fora la UAB als recursos digitals Pregunt@ Servei d'informació de les biblioteques - UAB

2017 Universitat Autònoma de Barcelona