Biblioteques > Biblioteca de comunicació i hemeroteca general > Préstec de portàtils

Préstec de portàtils

Portàtils

La Biblioteca presta portàtils per un període de 4 hores (renovable una vegada per dues hores) per utilitzar dintre de la Biblioteca.

S'agafen al taulell de la planta 0 presentant el carnet UAB. El primer cop s'haurà de signar un contracte d'acceptació de les condicions d'ús, que serà vàlid mentre sigueu membres de la Comunitat Universitària de la UAB.

Poden accedir a aquest servei tots els usuaris del Servei de Biblioteques UAB que tinguin el carnet de préstec en condicions.

Els portàtils funcionen amb sistema operatiu Windows i tenen Microsoft Office i diferents navegadors i programes per reproduir vídeo. També disposen d'accés a Internet a través de la xarxa sense fils.

Els portàtils no es poden reservar. En cas de retard en la devolució el carnet d'usuari quedarà bloquejat per l'ús del préstec amb 1 dia per cada hora o fracció d'hora de retard.

Al final de la pàgina trobareu un enllaç a la normativa de préstec de portàtils i a la pàgina sobre la xarxa sense fils a la Biblioteca.

Memòries USB

Es poden agafar en préstec durant 7 dies al taulell de la planta 0 presentant el carnet UAB.

Cables de xarxa

Permeten connectar el vostre portàtil a Internet mitjançant la xarxa de la UAB i són una alternativa quan la xarxa sense fils cau o està saturada. Aquest tipus de connexió està disponible a les sales d'estudi (excloent la vuit) i la sala de treball oberta de la Planta -1. El préstec d'aquests cables es fa per un dia, a la Planta 0 de la biblioteca, amb el vostre carnet de la UAB.

Normes d'ús dels ordinadors portàtils de les biblioteques de la UAB
xarxa sense fils a la Biblioteca
Catàleg
Cerca a:

Web mòbil

Premsa digital El Quiosc Segueix-nos a Facebook Segueix-nos a Facebook Segueix-nos a Twitter Segueix-nos a Twitter El préstec a la UAB Alumnes de grau Formació d'usuaris Cursos gratuïts Com trobar ... Audiència, publicitat... Accés des de fora la UAB als recursos digitals Pregunt@ Servei d'informació de les biblioteques - UAB

2017 Universitat Autònoma de Barcelona