Biblioteques > Biblioteca de comunicació i hemeroteca general > Exposicions

40 anys del diari Avui

Edward L. Bernays, a l’any 1923, va ser el primer en anomenar Relacions Públiques a la professió que fins a aquell moment no tenia una forma concreta de denominar-se. Segons Bernays “les responsabilitats de l’assessor en RRPP abasten la direcció i supervisió de les activitats públiques en tot el que es refereix a la vida quotidiana del públic

Actualment volem destacar que el professional de les RRPP ha d’estar en contacte amb tots els àmbits de la comunicació i les xarxes socials on es creen les tendències i es transmeten informacions sobre els posicionaments socials de les comunitats arreu del món.

La Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB ofereix el Grau de Publicitat i Relacions Públiques des de l’any 1992. La Biblioteca sempre ha estat molt atenta a recollir i adquirir el màxim de la bibliografia per donar suport a les matèries vinculades a aquests estudis. En aquesta exposició volem fer una petita mostra dels recursos documentals que tenim a l’abast de l’estudiant que vulgui professionalitzar-se en aquest sector.

Trobareu l’exposició a les vitrines del vestíbul de la Biblioteca. Podeu demanar una llista dels documents exposats al servei Pregunt@.

Exposicions virtuals
Catàleg
Cerca a:

Web mòbil

Premsa digital El Quiosc Segueix-nos a Facebook Segueix-nos a Facebook Segueix-nos a Twitter Segueix-nos a Twitter El préstec a la UAB Alumnes de grau Formació d'usuaris Cursos gratuïts Com trobar ... Audiència, publicitat... Accés des de fora la UAB als recursos digitals Pregunt@ Servei d'informació de les biblioteques - UAB

2017 Universitat Autònoma de Barcelona