Biblioteques > Biblioteca de comunicació i hemeroteca general > Exposicions

La memòria dels periodistes

La memoria de los periodistas

La Biblioteca dedica la seva nova exposició a les memòries escrites per periodistes i per altres escriptors que han tingut una destacada labor periodística. Podeu visitar la mostra, d'una cinquantena d'obres, a les vitrines de la planta baixa de l’edifici, des del 24 de maig.

Perquè són molts els periodistes que han volgut deixar per escrit el relat de les seves vivències. Potser la seva professió els ha proporcionat una vida plena de peripècies, dignes de ser recordades. Potser els ha tocat viure temps interessants, han estat testimonis d'èpoques convulses –guerra, exili, dictadura, transició. Potser el tarannà curiós i l'esperit crític que es pressuposa a tot bon reporter els ha portat a reflexionar sobre el seu ofici, els mitjans on han treballat i el seu país, des de la perspectiva que donen els anys. O potser volen llegar a les generacions més joves la seva experiència, els seus principis, la seva visió del món.

Per a la tria del material hem comptat amb l'assessorament del professor Josep Maria Figueres, del Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació UAB, a qui manifestem el nostre agraïment.

Podeu demanar la llista dels documents exposats a través del servei Pregunt@.

Exposicions virtuals
Catàleg
Cerca a:

Web mòbil

Premsa digital El Quiosc Segueix-nos a Facebook Segueix-nos a Facebook Segueix-nos a Twitter Segueix-nos a Twitter El préstec a la UAB Alumnes de grau Formació d'usuaris Cursos gratuïts Com trobar ... Audiència, publicitat... Accés des de fora la UAB als recursos digitals Pregunt@ Servei d'informació de les biblioteques - UAB

2017 Universitat Autònoma de Barcelona