Biblioteques > Biblioteca de comunicació i hemeroteca general > Col·lecció local uab

Col·lecció local UAB

Localitzada a la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General, la Col·lecció local està formada per les monografies i publicacions periòdiques editades per la pròpia Universitat Autònoma juntament amb les tesis doctorals llegides i presentades a la nostra Universitat. Tot aquest fons es pot cercar al Catàleg UAB.

Les monografies es troben a la planta 3 i les revistes a la planta 4 i són de lliure accés. Les tesis doctorals llegides a partir de juny de 2001 són consultables en versió digital al DDD; les tesis anteriors a aquesta data es troben a dipòsit i cal sol·licitar-les des del Catàleg UAB. També podeu consultar al DDD les versions digitals de les publicacions editades per la UAB.

Catàleg
Cerca a:

Web mòbil

Premsa digital El Quiosc Segueix-nos a Facebook Segueix-nos a Facebook Segueix-nos a Twitter Segueix-nos a Twitter El préstec a la UAB Alumnes de grau Formació d'usuaris Cursos gratuïts Com trobar ... Audiència, publicitat... Accés des de fora la UAB als recursos digitals Pregunt@ Servei d'informació de les biblioteques - UAB

2016 Universitat Autònoma de Barcelona