PBeques.Popup.Loading

Inici > Tipus d'estudi > Estudis de màster o diploma de postgrau > Beques del Govern Xinès 2015/16

Beques del Govern Xinès 2015/16

Entitat convocant

CSC

Àrea temàtica

Arts i Humanitats
Biociències
Ciències
Ciències de la Salut
Ciències Socials i Jurídiques
Enginyeries

Descripció

Le Beques del Govern Xinès 2015/16 ja està obert per a la seva sol·licitud. La sol·licitud en línia i els documents de sol·licitud corresponents hauran de presentar-se a l'organisme receptor no més tard de l' 1 abril 2015.

Tipus d'ajut

Estudi
Mobilitat

Estudiant de grau
Estudiant de màster o diploma de postgrau
Estudiant de màster oficial
PDI

Tipus d'estudi

Estudis de grau
Estudis de màster o diploma de postgrau
Estudis de màster oficial

Requeriments

- Ser ciutadà d'un país diferent de la República Popular de la Xina, i estar en bon estat de salut.
- Ser un graduat de l'escola sota l'edat de 25 anys en el moment d'aplicació dels programes de pregrau.
- Ser titular de llicenciatura sota l'edat de 35 anys quan s'aplica per als programes de mestratge.
- Ser titular d'un títol de mestratge sota l'edat de 40 anys en sol·licitar programas de doctorat.
- Estar sota l'edat de 45 anys i haver completat almenys dos anys d'estudis de pregrau en l'aplicació dels programes escolars generals.
- Ser titular de grau de mestratge o un professor associat (o superior) sota l'edat de 50 anys en l'aplicació dels programes escolars d'alt nivell.

Relació d'aspirants convocats a fer l'entrevista

Data de publicació

14/01/2015

Data d'inici de sol·licituds