Línies ferroviàries que arriben al campus

Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya

Línia Barcelona-Sabadell (S2). Les estacions des de Barcelona són Plaça Catalunya, Provença, Gràcia, Muntaner, Sarrià, Peu del funicular, Baixador de Vallvidrera, Les Planes, La Floresta, Valldoreix, Sant Cugat (que comunica amb la S1-Terrassa i la S7-Rubí), Volpelleres, Sant Joan i Bellaterra fins arribar a la Universitat Autònoma de Barcelona. Les estacions des de Sabadell són Sabadell Parc del Nord, Sabadell Nord (enllaç amb Rodalies), la Creu Alta, Sabadell Plaça Major, Can Feu-Gràcia i Sant Quirze. La durada del trajecte des de Barcelona Plaça Catalunya és d'uns 30 minuts i 15 minuts des de Sabadell Parc del Nord.

Línia Barcelona-UAB (S6). Les estacions des de Barcelona són Plaça Catalunya, Provença, Gràcia, Sant Gervasi, Muntaner, La Bonanova, Les tres Torres, Sarrià, La Floresta, Valldoreix, Sant Cugat (que comunica amb la S1-Terrassa i la S7-Rubí), Volpelleres, Sant Joan i Bellaterra fins arribar a la Universitat Autònoma de Barcelona on finalitza el servei.

RENFE

Línia Sant Andreu Arenal-UAB (R7). Línia que va de Sant Andreu Arenal fins la UAB passant per Torre del Baró, Montcada Bifurcació, Montcada i Reixac i Cerdanyola.

Línia Martorell-UAB-Granollers (R8). Es tracta d'un servei ferroviari transversal de Martorell a Mollet i Granollers passant per la UAB. Les estacions des de Martorell són Castellbisbal, Rubí, Sant Cugat del Vallès, la UAB, Mollet, Montmeló i Granollers Centre. Aquesta línia es va posar en marxa el 26 de juny de 2011 i significa la primera connexió ferroviària directa de la UAB amb el Vallès Oriental.

Un cop s'arriba a la Universitat Autònoma de Barcelona, aquesta ofereix un servei gratuït d'autobusos que comunica l'estació de Renfe amb els diferents edificis del Campus.

Per a més informació sobre el servei de bus de la UAB, fer clic
aquí.