Inici > Amb tren > La connexió amb l'autobús intern de la uab

L'autobús intern de la UAB

La UAB disposa d'un servei d'autobús propi que connecta el campus amb l'estació de Cerdanyola Universitat de Renfe i que resol la necessitat de mobilitat interna al campus.

Gràcies a les 5 línies de servei, totes les connexions del campus queden cobertes amb vehicles accessibles i amb freqüències que van entre els 10 i els 40 minuts en funció de l'hora i del desplaçament.

Ja saps quina és la línia que et va millor?

Busca quina és la teva parada

En el document "Saps quina és la teva?"  pots buscar la parada més propera al teu centre d'orígen o destinació. Per exemple, si vas de Renfe a Dret, les teves parades són Renfe i Eix Central.

Busca quina és la teva línia

En el document "Saps quina és la teva?" has de buscar la línia que connecta les dues parades. Per exemple, de Renfe a Eix Central seria la L4 o la L5

Tingues en compte que les línies són circulars. Per tant, també podries anar de Renfe a Eix Central amb la L1 passant pel Rectorat.

Consulta els horaris

Els autobusos de la UAB surten quan arriben els trens a primera hora (fins les 10:30) per tant, els horaris són orientatius i depenen de la puntualitat dels trens.

A partir de les 10:30 surten cada 10 minuts de l'estació, alternant-se les línies L1 amb la L4 i la L2 amb la L5.