L'autobús intern de la UAB

La UAB disposa d'un servei d'autobús propi que connecta el campus amb l'estació de Cerdanyola Universitat de Renfe i que resol la necessitat de mobilitat interna al campus.

Gràcies a les 5 línies de servei, totes les connexions del campus queden cobertes amb vehicles accessibles i amb freqüències que van entre els 10 i els 40 minuts en funció de l'hora i del desplaçament.

Ja saps quina és la línia que et va millor?

Busca quina és la teva parada

És important saber quines parades són les que situen amb més proximitat del nostre centre d’estudi i/o treball. Per això, la UAB posa al servei dels/les usuaris/àries l'aplicació BusosUAB. Aquesta aplicació es troba adaptada en format web i per a dispositius mòbils (Android i IOs). Només cal que l'usuari/ària busqui el seu centre, escola i/o departament al cercador de l'aplicació i automàticament podrà visualitzar, sobre plano, quina és la parada més propera.

Per a accedir a l'aplicació podeu fer clic aquí.

Busca quina és la teva línia

Existeixen quatre línies que connecten l’estació de Renfe amb quasi bé la totalitat del campus i una línia (línia 3) de circumvalació. Tot i així totes cinc línies donen un servei de mobilitat intern tot i que no tinguem la necessitat de venir des de l’estació o arribar a ella.

Les línies són les següents:

Línia 1 Renfe-Rectorat (per Ciències)
Línia 2 Renfe-Vila Nord (per Medicina)
Línia 3 Ciències i Biociències-Eureka
Línia 4 Renfe-Rectorat (per Eix Central)
Línia 5 Renfe-Vila Nord (per Eix Central)

Per a saber quina línia és la més adequada per arribar a la nostra destinació també es pot fer ús de l'aplicació BusosUAB
aquí.

Consulta els horaris

Els autobusos de la UAB surten quan arriben els trens a primera hora (fins les 10:30) per tant, els horaris són orientatius i depenen de la puntualitat dels trens.

A partir de les 10:30 surten cada 10 minuts de l'estació, alternant-se les línies L1 amb la L4 i la L2 amb la L5.