Inici > Amb autobús > Bus parc de l'alba-campus uab

Línia de bus "Parc de l'Alba-Campus UAB"

A partir del 21 d’octubre de 2013, el Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, conjuntament amb el Consorci Urbanístic Centre Direccional de Cerdanyola del Vallès – Parc de l’Alba i Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), va posar en servei la línia de bus entre l’estació de FGC de Bellaterra i el Parc de l’Alba de Cerdanyola del Vallès. El parc científic i tecnològic creat entorn del sincrotró Alba, el Parc de Recerca de la UAB, el Parc d’Innovació EsadeCreapolis i el Parc Tecnològic del Vallès.

Els horaris del servei estan ajustats a les activitats que es desenvolupen al Parc de l’Alba i coordinats amb els serveis de transport ferroviari de FGC, amb l’objectiu de facilitar la mobilitat dels treballadors d’aquest parc científic i tecnològic. Concretament, el servei funciona els dies laborables (de dilluns a divendres) de les 7.45h a les 20.37h, amb serveis cada 20 minuts aproximadament.

El servei forma part del sistema tarifari integrat de la Regió Metropolitana de Barcelona, el que facilita el transbordament amb altres modes de transports, especialment amb el servei ferroviari proporcionat per FGC.

Els vehicles que fan aquest trajecte estan adaptats a persones amb mobilitat reduïda.

La línia, en el seu pas pel Campus de la UAB, efectua parada a Vila Nord, Medicina i CC.Comunicació i a Eureka en direcció Parc de l’Alba; i a Eureka, Medicina i CC.Comunicació i Vila Centre en direcció Estació FGC-Bellaterra. A més, també efectua parada a l’estació de RENFE Cerdanyola-Universitat en ambdós sentits del trajecte.

Els horaris i recorregut es poden consultar a l’arxiu següent: