SERVEI D'INFORMÀTICA

Servei d'informàtica > Actualitzacions windows

Una mesura de seguretat bàsica
És molt important mantenir el sistema operatiu Windows actualitzat per estar protegit davant les vulnerabilitats que puguin aparèixer.

El personal acadèmic i el d'administració i serveis de la Universitat disposa de l'actualització automàtica del sistema operatiu del seu ordinador pel fet d'estar connectat al domini de la UAB.
Si no disposeu d'aquesta actualització seguiu el procediment que es descriu a continuació.

Actualitzeu Windows

Si no esteu connectats al domini UAB
A l'enllaç del peu de pàgina "Servei d'actualitzacions del sistema operatiu Windows Microsoft (SUS)" posem al vostre abast la instalació del servei d'actualització del vostre sistema operatiu Windows.

Quan tingueu instal·lat aquest programa, rebreu les actualitzacions del servidor ubicat a la UAB amb la garantia que han estat provades prèviament.

Requeriments per la instal·lació

• Cal que sigueu l'administrador de l'ordinador.

Procediment d'instal·lació

• Feu clic a l'enllaç, al peu d'aquesta pàgina, "Servei d'actualitzacions de sistema operatiu Windows Microsoft (SUS)".
  • Si us demana confirmació per executar-lo, contesteu afirmativament.
  • Si només us dóna l'opció de guardar, feu-lo en una carpeta del vostre disc dur.
  • Executeu, amb doble clic sobre el fitxer guardat.
  • Aquest procés us instal·la aquest servei al vostre ordinador i el deixa configurat per a posteriors actualitzacions de manera automàtica.

No oblideu que també cal mantenir el programa antivíric actualitzat.

Servei d'actualitzacions del sistema operatiu Windows Microsoft (SUS) Anar

2017 Universitat Autònoma de Barcelona