FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

Oberta la convocatòria per monitors i monitores del Campus Ítaca 2018
Convocatoria Campus Itaca 2018 04.05.2018 Programes Socials  -  Com cada any, la FAS busca monitors i monitores per participar al programa socioeducatiu Campus Ítaca els mesos de juny i juliol. Durant aquest període seran els responsables de les activitats al Campus dels estudiants de 3r d’ESO participants. Les candidatures poden presentar-se fins el pròxim divendres 18 de maig.

El Campus Ítaca és un programa socioeducatiu de la Fundació Autònoma Solidària que consisteix en una estada a la universitat adreçada a noies i nois estudiants de 3r de la ESO. Durant els mesos de juny i juliol els monitors i monitores tindran l'objectiu d'incentivar la vinculació a la universitat i l’aprenentatge dels joves una vegada acabin l’etapa formativa obligatòria.

Enguany el Campus Ítaca es desenvolupa en dos torns. El primer torn serà del 25 de juny al 3 juliol, mentre que el segon serà del 5 de juliol al 13. Els rols que hauran d’assumir els monitors son de referents de grup, on hauran de vetllar pel bon funcionament de les activitats programades; o de monitors de transport, que hauran d’acompanyar als joves en els diferents desplaçaments durant la seva estada i les hores de dinar. En total, la FAS obre un procés de selecció per incorporar 25 persones.

Les persones interessades poden fer arribar el currículum i una carta de motivació a fas.administracio@uab.cat indicant la referència de la plaça que interessi abans del 18 de maig de 2018.

Anar a Notícies