FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

UAB Impuls organitza una jornada d’inserció laboral
Cartell Jornada Inserció PIUNE 2018 19.04.2018 Discapacitat  -  Enguany és la tercera edició d’un acte que està orientat a informar sobre recursos, bones pràctiques i exemples reals d’inserció laboral de persones amb diversitat funcional. La jornada, que compta amb el suport del Servei d’Ocupabilitat, es celebrarà el proper 7 de maig a la Facultat de Psicologia de la UAB.

En el marc del Programa UAB Impuls del Servei d’Atenció a la Discapacitat (PIUNE) de la Fundació Autònoma Solidària i amb la col·laboració del Servei d’Ocupabilitat de la UAB, el proper 7 de maig se celebrarà la tercera edició de la Jornada d’Inserció Laboral, sota el títol de “Salut mental i món laboral: reptes de futur”.

Aquesta jornada vol donar continuïtat a les jornades que es van començar a celebrar al 2015 i està orientada a informar sobre recursos, bones pràctiques i exemples reals d’inserció laboral de persones amb diversitat funcional. En aquesta ocasió volem centrar-nos en la inclusió laboral de les persones amb trastorn mental, en el marc del lema de la Festa Major de la UAB del 2017, “Salut mental visible i sense estigmes a la UAB”, i considerant les dificultats que té aquest col·lectiu per trobar i mantenir un lloc de treball.

El programa de la jornada compta amb una taula rodona i un debat posterior amb diferents actors, tots ells vinculats i amb experiència relacionada amb la salut mental i la inserció laboral. Hi intervindrà el Josep Ginesta, secretari general del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies; la Rosa Coscolla, coordinadora de l'Oficina Tècnica de la línia de Salut Mental del Programa INCORPORA de l’Obra Social “La Caixa”; i la Dolors Solé, cap de la Unidad de Medicina del Trabajo del Centro Nacional de Condiciones de Trabajo del INSSBT.

La taula rodona estarà moderada per Pilar Hilarión, sotsdirectora de l’Institut Universitari Avedis Donabedian – UAB, i voldrà reflexionar sobre els possibles factors que intervenen en les dificultats d’inclusió a l’empresa ordinària de les persones amb trastorn mental; així com analitzar el paper de la inserció laboral i especialment la prevenció dins de l’empresa com a vehicle per a la inserció social de les persones. L'acte es tancarà amb la intervenció de la Dra. Sara Moreno, vicerectora d'Alumnat i Ocupabilitat de la UAB.

La jornada se celebrarà el 7 de maig de 12:30 a 14:00 h a la sala P-24 de la Facultat de Psicologia de la UAB. Si vols assistir-hi, cal inscripció prèvia:
  • Si ets estudiant i/o persona titulada de la UAB, utilitza aquest formulari i rebràs un correu electrònic confirmant la inscripció. Imprimeix-la i entrega-la el dia de la jornda.
  • Si formes part de qualsevol altre col·lectiu, pots fer la teva inscripció a través d’aquest formulari i rebràs un correu electrònic confirmant la inscripció.

Anar a Notícies