FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

El voluntariat de la UAB present a la Marató de Barcelona
Voluntaris Marató de Barcelona 2018 13.03.2018 Voluntariat  -  La 40ena edició de la Marató de Barcelona va comptar amb la col·laboració dels estudiants de Fisioteràpia de la UAB. Una quarantena de voluntaris i voluntàries van donar suport a la recuperació física de les persones participants a la cursa amb tractaments musculars específics.

El passat 11 de març va tenir lloc la 40ena edició de la Marató de Barcelona que va comptar amb la participació de gairebé 14.000 runners. La corredora keniana Ruth Chebitok va ser la dona més ràpida en recórrer els 42,2 quilòmetres de la marató amb una marca de 2h25’49, mentre que en categoria masculina, el kenià Anthony Maritim es va proclamar guanyador amb un temps de 2h08’08.

Un gran nombre de participants, amb més o menys èxit en la cursa, van passar per les mans dels voluntaris i voluntàries del servei de fisioteràpia i recuperació, que un any més va comptar amb el suport d’una quarantena d’estudiants de tercer i quart curs del Grau de Fisioteràpia de la Facultat de Medicina de la UAB.

Per la Marina de Dios, alumna de 4rt de Fisioteràpia de la UAB, participar en aquest tipus de voluntariat a nivell professional “suposa una experiència que ens dona reputació, ja que es tracta d’una cursa reconeguda”. D’altra banda, també els motiva “compartir experiència amb altres companys d'universitats i treballar amb el bon ambient que hi ha. Per això ho hem fet cada any i ho seguirem fent durant tots els anys que puguem”.

L’activitat de voluntariat va ser coordinada per Christian Fernández, professor del Departament de Medicina, i va comptar amb la col·laboració de la Fundació Autònoma Solidària i la UTE-ASO RPM Racing.

Anar a Notícies