FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

Nova plaça tècnica al Projecte ESDU de la FAS
Plaça tècnica cooperació 02.02.2018 Cooperació  -  L’entitat obre el període de selecció per cobrir la plaça que dona suport al projecte “Educació per al Desenvolupament a la Universitat (ESDU)”, que té per objectiu fomentar la integració curricular als estudis superiors des d’un enfocament d’educació transformadora. El termini de presentació de les candidatures finalitza el 16 de febrer

La Fundació Autònoma Solidària obre un període de selecció per a la nova plaça tècnica a l’àrea de Cooperació i Educació per al Desenvolupament (EpD). Aquesta plaça donarà suport integral al projecte “Educació per al Desenvolupament a la Universitat (ESDU)” a través de tasques de gestió, seguiment i avaluació.

El projecte “Educació per al Desenvolupament a la Universitat” (ESDU) és una iniciativa de la FAS per a la promoció específica i transversal de les perspectives de l’EpD en l’àmbit formal universitari. Vol potenciar el paper de la universitat en la generació de coneixement crític i en la conformació d’una ciutadania activa i compromesa davant la transformació de les desigualtats a escala local i global.

En marxa des del curs 2013-14, el projecte ha afavorit l'articulació d'un conjunt de processos participatius encaminats al disseny i la implementació de fórmules d’integració curricular de l'EpD a la universitat.  ESDU es construeix a través de la implicació en el projecte de les Facultats de la UAB, del foment del treball col·laboratiu, creant espais de discussió científica, facilitant recursos pedagògics, introduint temàtiques de l’EpD en l’oferta formativa dels centres o promovent la recerca en aquests àmbits.

Els requisits per accedir a la plaça i totes les especificacions estan detallades a l’oferta publicada. Les sol·licituds es poden enviar fins al 16 de febrer de 2018 a les 12:00h, adjuntant un Currículum Vitae en format pdf i una carta de motivació a l’adreça fas.administracio@uab.cat, especificant la referència: Tècnic/a de Cooperació i EpD – ESDU.

Anar a Notícies