FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

Dia Internacional de les Persones amb Diversitat Funcional a la UAB
29.11.2017 Discapacitat  -  Dimarts 5 de desembre, amb motiu del Dia Internacional de les Persones amb Diversitat Funcional, es farà un acte que constarà de la lectura d'un manifest i una actuació de dansa inclusiva. L'esdeveniment està organitzat per l'Observatori per a la Igualtat i compta amb la col·laboració de la FAS i Cultura en Viu.

La UAB se suma als actes de celebració del Dia Internacional de les Persones amb Diversitat Funcional. Enguany, es duran a terme una sèrie d'activitats que organitzarà l'Observatori per a la Igualtat juntament amb Cultura en Viu i la Fundació Autònoma Solidària.

El pròxim 5 de desembre a les 13h a la Sala Teatre (Edifici l'Àgora) celebrarem un acte on podrem gaudir de l'espectacle de dansa integrada del grup Liant la Troca. Aquesta activitat està dirigida per Jordi Cortés i té com a objectiu crear un espai de comunicació on les persones amb capacitats diverses puguin treballar la dansa des d'un punt de vista igualitari.

Des de l'any 1992 celebrem el 3 de desembre com el Dia Internacional de la Discapacitat per reivindicar la igualtat per a les persones amb discapacitat. L'objectiu de la diada és visibilitzar i promoure la inclusió de tothom en el desenvolupament de la societat.

Cada any l'ONU fixa una temàtica concreta per treballar en aquest dia. Aquest 2017, el 3 de desembre girarà entorn de "La transformació cap a una societat sostenible i resilient per a tothom". És per això que ens sumem a la celebració d'aquest dia.

L'acte el presentarà la Sara Moreno, Vicerectora d'Alumnat i Ocupació.
i es realitzarà la lectura d'un manifest escrit per Cristian Lago, membre de l'Alumni.

Anar a Notícies