FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

Nous tallers de formació amb reconeixement de crèdits ECTS
05.10.2017 Formació  -  La FAS oferta dos nous tallers de cooperació i salut de cara al primer semestre del curs 2017-2018. Aquestes activitats ofereixen als estudiants de la UAB una formació en paral·lel als seus estudis curriculars.

Un any més la Fundació Autònoma Solidària presenta nous tallers de formació per tal de que l’estudiantat de la UAB pugui complementar els coneixements curriculars adquirits a les titulacions amb continguts de temàtiques socials. Enguany el tallers s’acosten als drets humans i les migracions i, d’altra banda, a la sexualitat i l’afectivitat.

En primer lloc, del 6 al 22 de novembre s’impartirà el taller de drets humans, migracions i asil (2 crèdits ECTS) tots els dilluns i dimecres de 16.00h a 19.00h. La formació consistirà en un conjunt de tallers participatius combinats amb continguts teòrics que oferiran una aproximació a la temàtica de la protecció internacional i les migracions des d’una perspectiva de drets humans. L’objectiu del taller es crear un  espai de reflexió sobre les principals qüestions entorn als drets de les persones refugiades i migrants, per tal de contribuir a la millora de les pràctiques universitàries davant la situació de vulneració de drets de les persones en cerca de refugi. Aquest curs es repetirà al mes d’abril a Barcelona, en una col·laboració amb altres universitats catalanes. En aquest document podeu trobar el programa.

D’altra banda, del 14 al 30 de novembre tindrà lloc el taller de sexualitat i afectivitat: una mirada integradora (2 crèdits ECTS) que tractarà diferents temàtiques relacionades amb l’afectivitat, la sexualitat i el sexe saludable emmarcades dins del concepte de salut. El drets sexuals i reproductius, les línies de prevenció, els embarassos no desitjats o el gènere, són algunes de les matèries que s’abordaran a la formació que tindrà lloc els dimarts i dijous de 15.30h a 18.30h. En aquest document podeu trobar el programa.

Els tallers tenen un preu de 40 euros i estan reconegudes amb 2 crèdits ECTS, que només s’obtindran si l’alumne assisteix a un 100% de les sessions i elabora un treball final, entre d’altres conceptes detallats al programa. Les dues activitats tindran lloc al Campus de la UAB.

A partir del 2 d’octubre l’alumnat de la UAB pot fer les inscripcions tant del taller de Drets Humans, migracions i asil com del de Sexualitat i afectivitat.

Anar a Notícies