FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

Nova plaça de tècnic/a per al programa socioeducatiu CROMA a la FAS
14.09.2017 Voluntariat  -  La FAS obra una nova plaça de tècnic/a de voluntariat del programa CROMA. S'encarregarà d’organitzar, planificar i supervisar el desenvolupament del Programa. El termini de presentació de candidatures finalitzarà el 26 de setembre del 2017.

S’obre una nova plaça de tècnic/a de voluntariat a l’Àrea Socioeducativa de la Fundació Autònoma Solidària amb una jornada de 38h setmanals. Juntament amb l’actual equip, gestionarà el Programa CROMA que promou la vinculació de la universitat amb escoles de primària com a mesura per incidir en l’equitat i la igualtat d’oportunitats a través de la promoció de l’educació formal i la continuïtat educativa dels infants en situacions de risc d’exclusió.

Les tasques principals que realitzarà el tècnic/a son: organitzar, planificar i supervisar el desenvolupament del Programa CROMA (gestió, seguiment i avaluació) i les seves activitats; coordinar el desenvolupament conjunt del programa amb la UAB, les administracions públiques, les escoles i els equips de recerca implicats en el projecte; planificar i fer el seguiment de les campanyes de promoció del voluntariat a la UAB relacionades amb el programa; i coordinar l’equip d’estudiants universitaris implicats al projecte i desenvolupar-ne el pla de formació, entre d’altres coses.

Totes les funcions de la feina, els requisits i les característiques de la plaça es poden consultar en aquest document.

Les persones interessades podeu adreçar el vostre currículum i una carta de motivació a: fas.administracio@uab.cat especificant la referència: Tècnic/a CROMA. El termini per presentar les candidatures finalitzarà el 26 de setembre del 2017.

Anar a Notícies