FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

Estudiants de medicina i infermeria de la UAB organitzen un seminari sobre els refugiats saharauis 17.05.2016 Cooperació  -  L'Assemblea d'estudiants de Sant Pau (UAB), amb la col·laboració de la FAS, organitzen un acte el pròxim 26 de maig al Campus de Bellaterra per reflexionar i sensibilitzar al voltant de la crisi de les persones refugiades del Sàhara Occidental.

El seminari "Refugiats saharauis, refugiats invisibles? 40 anys d'exili i resistència" pretén ser un espai de reflexió i sensibilització entorn a la crisi dels refugiats del Sàhara Occidental, posant èmfasi en les condicions actuals dels desplaçats tant als camps de refugiats com als països on romanen exiliats. L'acte serà de portes obertes i tindrà lloc el 26 de maig a la Sala de Graus de la Facultat de Medicina de la UAB (Campus Bellaterra).

Es tracte d'una iniciativa de l'Assemblea d'estudiants de Sant Pau (UAB) amb la col·laboració de la Fundació Autònoma Solidària (FAS) que comptarà amb la participació de professionals de la salut, cooperants, representants d'entitats socials, professorat universitari i estudiants, per tal de debatre les implicacions polítiques, socials i sanitàries del conflicte del Sàhara Occidental, amb l'objectiu final de reflexionar i donar visibilitat a una crisi de refugiats que dura des de fa més 40 anys.

Podeu descarregar el programa aquí.
Més informació
Programa del seminari "Refugiats saharauis. Refugiats invisibles? 40 anys d'exili i resistència"

Anar a Notícies