Activitats
Dimecres, 9 Maig 2018
Dia · Setmana
10:00
Jornada TransJus: Big Data, intel·ligència artificial i millora del sector públic
Descripció:
La jornada TransJus: Big Data, intel·ligència artificial i millora del sector públic tindrà lloc el dimecres 9 de maig, a la Facultat de Dret de la UB. La coordinadora de titulacions de l’Escola, Anahí Casadesús de Mingo, moderarà una de les taules rodones, en què també hi intervindrà el professor Remi Suppi.
Inscripcions abans del 6 de maig.
Ubicació: Facultat de Dret de la UB
Data: Dimecres 9, Maig de 2018 - 10:00h
Data fi: Dimecres 9, Maig de 2018 - 17:30h
Organitzador: Institut Transjus
Observacions: Inscripcions a través de gestió.transjus@ub.edu
Dijous, 24 Maig, 2018
18:00
Sessió informativa sobre el Màster en Arxivística i Gestió de Documents
Descripció:
L'Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents organitza diverses sessions informatives on podreu i obtenir de primera mà tota la informació sobre el Màster en Arxivística i Gestió de Documents. Les xerrades tindran lloc a l'Escola (Campus de la UAB).
Ubicació: Edifici Blanc
Data: Dijous 24, Maig de 2018 - 18:00h
Data fi: Dijous 24, Maig de 2018 - 19:30h
Observacions: Registra't a la sessió informativa
Dimarts, 5 Juny, 2018
18:00
Sessió informativa del Màster en Arxivística i Gestió de Documents
Descripció:
L'Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents organitza diverses sessions informatives on podreu i obtenir de primera mà tota la informació sobre el Màster en Arxivística i Gestió de Documents. Aquesta xerrada tindrà lloc a Casa Convalescència (Barcelona).
Ubicació: Casa Convalescència
Data: Dimarts 5, Juny de 2018 - 18:00h
Data fi: Dimarts 5, Juny de 2018 - 19:30h
Observacions: Inscriu-te a la sessió informativa aquí.
Dilluns, 18 Juny, 2018
08:30
Alumnes segon curs i crèdits repetits: Inici del període de sol·licitud del número de matrícula del Màster en Arxivística i Gestió de Documents
Descripció:
Del 18 al 24 de juny s'obre el període de sol·licitud de número de matrícula per estudiants de segon curs i crèdits repetits del Màster en Arxivística i Gestió de Documents. Feu la sol·licitud clicant en aquest formulari (només actiu durant els dies en què es pot fer la petició)
Únicament haureu d'indicar el vostre nom i cognoms, l'adreça de correu electrònic, telèfon i seleccionar els estudis.
Tingueu en compte que no s’autoritzarà la formalització de la matrícula si no s’ha demanat cita prèvia amb el nom i cognoms de la persona interessada (*).
Un cop tancat aquest període, se us remetrà un e-mail (el dia 29 de juny), a l'adreça que ens hagueu facilitat, amb el dia i hora assignat (aquest és per estricte ordre d'arribada de la petició vàlida per un únic alumne(*).
Per aquells alumnes que no disposeu d'Internet, podreu fer la sol·licitud a les aules d'informàtica o bé a la Secretaria del Centre, però sempre a través d'aquest procediment online.
(*). En cas d’haver de formalitzar més d’una matrícula, haureu de repetir el procediment després d’haver fet la primera petició de número, per tal de que l’assignació d’horaris sigui continua.
Ubicació: Web de l'Escola
Data: Dilluns 18, Juny de 2018 - 08:30h
Data fi: Dilluns 18, Juny de 2018 - 23:59h
Organitzador: Gestió Acadèmica
Telèfon: 935929710
Correu electrònic: esaged@uab.cat
Dimarts, 19 Juny, 2018
12:00
Sessió informativa del Màster en Arxivística i Gestió de Documents
Descripció:
L'Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents organitza diverses sessions informatives on podreu i obtenir de primera mà tota la informació sobre el Màster en Arxivística i Gestió de Documents. Aquesta xerrada tindrà lloc a l'Edifici Blanc, on es troba l'Escola (Campus de la UAB)
Ubicació: Edifici Blanc
Data: Dimarts 19, Juny de 2018 - 12:00h
Data fi: Dimarts 19, Juny de 2018 - 13:30h
Observacions: Inscriu-te a la sessió informativa aquí.
Dimecres, 20 Juny, 2018
16:00
Conferència: "Ètica pública, tenir cura de les institucions"
Descripció:
El Tercer Cicle de Conferències de l’Escola d’Administració Pública de Catalunya, ofereix la ponència: “Ètica pública: tenir cura de les institucions”, a càrrec de Begoña Román.
El Cicle es dirigeix principalment a aquells estudiants i exestudiants de cursos i postgraus en col·laboració amb l'Escola d'Administració Pública de Catalunya, com el Postgrado en Gestió de Documents Electrònics.
Ubicació: Escola d'Administració Pública de Catalunya (EAPC)
Data: Dimecres 20, Juny de 2018 - 16:00h
Data fi: Dimecres 20, Juny de 2018 - 18:00h
Organitzador: Escola d'Administració Pública de Catalunya (EAPC)
Correu electrònic: tercercicle.eapc@gencat.cat
Observacions: La sessió requereix d’inscripció prèvia i podeu fer-la a través d’aquest enllaç, que estarà obert fins el proper 15 de juny.