22.10.2007
Formació
-
A càrrec del prestigiós professional Sr. José Luís López Combarros
L'Escola Universitària d'Estudis Empresarials de Sabadell organitza la conferència El nou Pla General Comptable (PGC): Principals canvis en la normativa comptable a càrrec del Sr. López Combarros.
José Luís López Combarros és llicenciat en Ciències Econòmiques i Professor Mercantil. Membre actualment de la Comissió per a l'elaboració del nou PGC del Ministerio de Economía, així com assessor del bufet Garrigues Advocats. En el passat, ha estat Presidente del Instituto de Contabilidad y Auditoría de Cuentas (ICAC).
Durant la seva carrera professional ha publicat nombrosos articles en revistes especialitzades i ha col·laborat com a autor en diverses obres.
El Sr. José Luís López Combarros és un referent i un professional de prestigi reconegut en els camps de l'auditoria i la reforma comptable a l'Estat Espanyol.
L'acte tindrà lloc el proper dilluns, 29 d'octubre, a les 18 hores, a l'Auditori de Fira Sabadell (C.de les Tres Creus, 202 de Sabadell)
Cal confirmació prèvia d'assistència a la Direcció de l'Escola (Tel. 937287719)
ACTUALITZACIÓ: Entrevista del programa Fem números de Ràdio Sabadell al Sr. José Luis López Combarros, emesa el 8 de novembre de 2007. (Es troba en els minuts 46 a 55)
|