El Suport Informàtic del Campus de Sabadell dóna suport als diferents col·lectius (alumnes, professorat i administració) dels 2 centres (Escola d'Enginyeria i Facultat d'Economia i Empresa). El Campus de Sabadell disposa de 9 Laboratoris Integrats d'Informàtica per a la docència i de dues Aules Informatitzades on els alumnes poden fer ús lliure dels ordinadors per realitzar les seves pràctiques.
Un professor dels centres amb seu al Campus de Sabadell assumeix la figura de coordinador per al bon funcionament de les aules i de les pràctiques dels laboratoris.
El SI del Campus de Sabadell té també al seu càrrec l'administració dels servidors, així com de tot el que fa referència a les comunicacions de l'edifici.
|