Universitat Autònoma de Barcelona Màsters i postgraus UAB

Postgrau UAB > Màsters i postgraus > Infermeria i fisioteràpia > Diplomatura de postgrau en fisioteràpia del tòrax

Diplomatura de Postgrau en Fisioteràpia del Tòrax

Modalitat:
Presencial
Edició:
5a Edició
Crèdits:
30 ECTS
Inici de docència:
13/01/2011
Places:
31
Preu total:
2100 €
Fi de docència:
30/12/2011
Orientació:
Acadèmica, Professional
Codi
1311/5

*Camps obligatoris

Vull rebre més informació sobre màsters i postgraus

Presentació

Els grans avenços que la ciència ha experimentat als darrers anys han contribuït a augmentar, de manera espectacular, l'esperança de vida de la població en general.
Però paradoxalment, com a conseqüència del propi progrés i també dels factors mediambientals, estem assistint a un increment de la incidència i la prevalença de les patologies cardiorespiratòries.

La cronificació d'aquest processos afecta la qualitat de vida del malalt i comporta, a més, un elevat cost social i econòmic. Tot plegat es tradueix en baixes laborals, reaguditzacions freqüents, ingressos hospitalaris i un increment de complicacions post-quirúrgiques. Amb tot, és evident el benefici que la fisioteràpia cardiorespiratòria pot aportar tant en l'aspecte preventiu com en el de millora.

Requisits d'admissió

Diplomatura en Fisioteràpia

Lloc de realització

E.U. de Fisioteràpia Gimbernat, Av.Generalitat s/n, 08174 Sant Cugat del Vallès (Barcelona)

Títol que s'obté amb el programa

Diploma de Postgrau en Fisioteràpia del Tòrax

Idioma
  • Castellà (42%)
  • Anglès (20%)
  • Català (20%)
  • Francès (18%)
Objectius

- Adquirir els coneixements, tècniques i habilitats per exercir la fisioteràpia cardiorespiratòria en tots els àmbits de la Sanitat.

- Adquirir els coneixements, tècniques i habilitats per exercir la docència de la fisioteràpia cardiorespiratòria.

- Adquirir els coneixements i les destreses per poder dissenyar i participar en estudis sobre la fisioteràpia cardiorespiratòria.

Sortides professionals

- A tots els àmbits de la Sanitat.
- A la docència de Fisioteràpia

Competències específiques

Al finalitzar la diplomatura de postgrau en Fisioteràpia del Tòrax l'alumne ha de:

- Tenir un profund coneixement i comprensió dels canvis anatòmics, biomecànics, fisiològics i patològics que es produeixen en els diversos problemes cardiorespiratoris.

- Ser capaç de fer valoració del pacient, d'establir una orientació diagnòstica de fisioteràpia, de fer el projecte terapèutic, d'executar-lo i la seva posterior avaluació.

- Haver adquirit els coneixements teòrics i pràctics bàsics per iniciar un treball d'investigació en fisioteràpia.

Competències transversals

- Es fomenten durant tota la docència els valors ètics de la professió i el treball d'equip.

- Es fomenta l'anàlisi a través del cas clínic per arribar al diagnòstic de fisioteràpia i el conseqüent tractament.

- Es fa avançar l'alumne en la metodologia de la recerca a través del treball final de Postgrau.

- Es potencia la pràctica en les habilitats necessàries per exercir la professió.

- Es desenvolupen habilitats per a la pràctica docent, tan de cara als pacients com als professionals.

Informació i admissió

Contacta directament amb la coordinació del programa

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.

Vull rebre més informació sobre màsters i postgraus

*Camps obligatoris

 

 

 

L'Escola de Postgrau de la UAB t'ofereix un ampli catàleg de màsters, postgraus, cursos i doctorats a Barcelona orientats a crear
els professionals i investigadors que demanden els sectors econòmics i socials més innovadors. Són els postgraus i màsters UAB:
una inversió en la teva carrera laboral amb la garantia i el prestigi de la Universitat Autònoma de Barcelona.

© 2012 Universitat Autònoma de Barcelona - Tots els drets reservats