12.04.2012
Mobilitat
-
L'Aliança 4 Universitats convoca 24 ajuts que permetran als doctors de la UAB realitzar estades postdoctorals a les altres universitats de l'Aliança (Autónoma de Madrid, Carlos III i Pompeu Fabra).
Cada universitat de l'Aliança convoca sis places destinades a doctors triats per cadascuna de les altres universitats per tal de fomentar la mobilitat d'investigadors. Les estades tindran una durada de dos anys i començaran entre el 15 de setembre i el 15 d'octubre. L'import íntegre anual serà de 25.383¤ bruts anuals, i es liquidarà en 14 mensualitats.
Els beneficiaris podran ser les persones que estiguin en possessió del títol de doctor i l'hagin obtingut entre l'1 de gener de 2009 i el 15 d'octubre de 2012 (la data de l'obtenció del títol de doctor s'entén com la data de la lectura i l'aprovació de la tesi doctoral). D'altra banda, els beneficiaris, després d'obtenir el doctorat, no podran estar contractats o tenir una beca de la universitat de destinació, o haver-ho estat durant els dos anys anteriors.
El termini de presentació de sol·licituds s'obrirà del 28 de març al 27 d'abril. A partir del 28 de maig, es publicarà la relació provisional dels candidats seleccionats, i el 13 de juny es dictarà la relació definitiva.
|