18.01.2010
Innovació docent
-
La col·lecció digital continua augmentant a les biblioteques de la UAB. Nous llibres electrònics de totes les disciplines estan ja disponibles per a tota la comunitat.
A nivell de Consorci de Biblioteques Universitàries de Catalunya s'han adquirit dues importants col·leccions de dos agregadors de llibres digitals.
Una de les compres és Ebrary/E-libro formada per 422 llibres de diferents matèries però bàsicament de referència i de diferents editors. Les llengües majoritàries dels llibres són el castellà i l'anglès. Us recomanem que consulteu la fitxa d'informació sobre aquesta plataforma per saber el llistat de llibres als quals podeu accedir. La url directa i específica per a la UAB de consulta del material és: http://site.ebrary.com/lib/bibliotequesuab
L'altra compra és a MyLibrary i la formen 514 llibres, també multidisciplinars i de diferents editors. La selecció dels llibres ha estat feta per totes les institucions del CBUC. En breu tindrem accés a aquesta plataforma.
A nivell de la UAB, el Departament de Medicina i Cirurgia Animals i la Biblioteca de Veterinària han fet una important compra de 200 llibres electrònics de l'editorial Elsevier editats entre l'any 2000 i el 2010. Els llibres ja estan accessibles des d'aquest mes de gener a la plataforma ScienceDirect: http://www.sciencedirect.com/science/books/vetscimed
|