A A A Contrast +/- Castellano   English
CERCA
Intranet Campus Virtual
 L'ESCOLA    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA  
 Inici  L'escola  Miscel·lània  Exposició "fem del món la terra de tothom" 
Aplicació GGP (Gestió Grups de Pràctiques)Anar
Gestió de ProjectesAnar
Gestió de Treballs de fi de grauAnar
EnginyCatAnar
Treball CampusAnar

Les activitats de l'Escola


Aquí trobaràs resums d'activitats de l'antiga Escola Universitària d'Informàtica:

Curs 2008-2009
Curs 2007-2008
Curs 2006-2007
Curs 2005-2006
Curs 2004-2005
Curs 2003-2004

Exposició "Fem del món la terra de tothom"



"Els rics cada vegada són més rics i els pobres, cada vegada més pobres". Aquest és el missatge que critica l'ONG Mans Unides en l'exposició "Fem del món la terra de tothom" . Aquesta mostra està inscrita dins del marc del trienni sobre la globalització que Mans Unides va iniciar al 2004.

Una mostra d'aquesta exposició, formada per cartells amb dibuixos humorístics criticant la globalització acompanyats d'un text explicatiu i crític sobre aquest fenomen que marca la realitat econòmica, social, ecològica, política i cultural del nostre temps, es va poder veure al nostre centre la setmana del 12 al 16 de desembre.

L'objectiu de la campanya és la d'informar, denunciar i conscienciar la joventut sobre la situació de pobresa extrema en què es troben milions de persones d'arreu del món, i les injustes relacions comercials Nord-Sud de forma senzilla, amena i entretinguda.

 

Tornar al llistat d'activitats del curs 2005-2006
Inici Mapa del Web Contactar amb la Direcció
© 2012 Universitat Autònoma de Barcelona - Tots els drets reservats