A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet i campus virtual Intranet Intranet i campus virtual Campus Virtual
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIË ACAD╚MICA    RECERCA
 Facultat de Traducciˇ i d'Interpretaciˇ  Els estudis  Calendari d'exÓmens  Llicenciatura en traducciˇ i interpretaciˇ  ExÓmens de segona convocat˛ria

EXÀMENS CURS 2013-2014

Podeu consultar aquí la  normativa d'exàmens de la UAB

US RECORDEM QUE LA SEGONA CONVOCATÒRIA NOMÉS EXISTEIX PER A LES LLICENCIATURES I LES ASSIGNATURES DE LLIURE ELECCIÓ.

Els estudiants de la DOBLE TITULACIÓ podeu consultar els exàmens les assignatures que s'imparteixen a la Facultat de LLetres, aquí.

AVÍS

Davant d'alguns casos de còpia o de plagi, volem recordar que es considera còpia un treball que reprodueix tot o gran part del treball d'un/a altre/a company/a. Plagi és el fet de presentar tot o part d'un text d'un autor com a propi, és a dir, sense citar-ne les fonts, sigui publicat en paper o en forma digital a Internet.

La còpia i el plagi són robatoris intel·lectuals i, per tant, constitueixen un delicte que serà sancionat amb la nota "zero". En el cas de còpia entre dos alumnes, si no es pot saber qui ha copiat qui, s'aplicarà la sanció a tots dos alumnes.

Llicenciatura en Traducciˇ i Interpretaciˇ
  • Juny: Primer semestre, segona convocat˛ria (pendent)
  • Setembre: Segon semestre i anuals, segona convocat˛ria (pendent)
  • Inici Mapa web Webmaster FTI