A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet i campus virtual Intranet Intranet i campus virtual Campus Virtual
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Facultat de Traducció i d'Interpretació  Els estudis  Calendari d'exàmens  Llicenciatura en estudis de l'àsia oriental

EXÀMENS CURS 2013-2014

Podeu consultar aquí la  normativa d'exàmens de la UAB

US RECORDEM QUE LA SEGONA CONVOCATÒRIA NOMÉS EXISTEIX PER A LES LLICENCIATURES I LES ASSIGNATURES DE LLIURE ELECCIÓ.

Els estudiants de la DOBLE TITULACIÓ podeu consultar els exàmens les assignatures que s'imparteixen a la Facultat de LLetres, aquí.

AVÍS

Davant d'alguns casos de còpia o de plagi, volem recordar que es considera còpia un treball que reprodueix tot o gran part del treball d'un/a altre/a company/a. Plagi és el fet de presentar tot o part d'un text d'un autor com a propi, és a dir, sense citar-ne les fonts, sigui publicat en paper o en forma digital a Internet.

La còpia i el plagi són robatoris intel·lectuals i, per tant, constitueixen un delicte que serà sancionat amb la nota "zero". En el cas de còpia entre dos alumnes, si no es pot saber qui ha copiat qui, s'aplicarà la sanció a tots dos alumnes.

Llicenciatura en Traducció i Interpretació

Segona convocatòria (segon semestre)
Webmaster FTI Inici Mapa web
2014 Universitat Autònoma de Barcelona