A A A Contrast +/- Castellano   English
CERCA
Intranet Campus Virtual
 L'ESCOLA    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA  
 Inici  Campus de sabadell  Identitat digital  Sol·licitud 
Usos Estudiants
Usos Professors
 Sol·licitud 
Sol·licitud Identitat Digital

Sol·licitud de l'IdCAT
Podeu sol·licitar aquest certificat tots els estudiants, personal acadèmic i personal d'administració i serveis del Campus de Sabadell, de manera totalment gratuïta. 

El procediment que cal que feu per sol·licitar l'IdCAT és el següent:

  • Ompliu el formulari: mitjançant la web de l’Agència Catalana de Certificaciówww.idcat.net , apartat "1. Sol·liciteu el certificat". En aquesta pàgina introduireu les vostres dades personals i quedarà emmagatzemada la petició per tal que pugueu validar-la.
    Cal fer una impressió de l'última pantalla "Pàgina de confirmació" que caldrà que lliureu a l'Entitat de Registre (ER) quan aneu a recollir-lo.
  • Recolliu el certificat: al Suport Logístic i Punt d'Informació (SLIPI) del campus de Sabadell.
    Per recollir l'IdCAT cal fer-ho personalment, donat que es tracta d'un acte en el qual s'autentica l'usuari del certificat.
    Podeu recollir l'IdCAT als pocs minuts d'haver fet la sol·licitud. Cal que aporteu la "Pàgina de confirmació", abans esmentada, i una còpia del vostre DNI. 
Administració electrònicaAnar
Inici Mapa del Web Contactar amb la Direcció
© 2012 Universitat Autònoma de Barcelona - Tots els drets reservats