A A A Contrast +/- Castellano   English
CERCA
Intranet Campus Virtual
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA  
 Inici  Campus de sabadell  El campus  Sostenibilitat  Sostenibilitat aigua 
Adreça i situació
Plànols
Accessos i Transports
Horaris i Directori
Prevenció
 Sostenibilitat 
Sostenibilitat Tecnològica
Sostenibilitat Transport
Sostenibilitat Oficina
Sigueu sostenibles i utilitzeu la gotimplora! Contribuïu a un bon aprofitament de l’aigua.

Sabeu què és la gotimplora de la UAB?

  • La gotimplora és un envàs reutilitzable d’ús mixt, que integra una ampolla (amb el seu tap i ansa) i un got reutilitzable.
  • L’ampolla és molt resistent i permet molts usos. Té una capacitat de 500 ml i està fabricada amb policarbonat .
  • La seva ampla boca permet que sigui reomplerta amb facilitat a les fonts, aixetes o màquines d’autovenda que puguin instal·lar-se a la UAB en un futur. 
  • El got té una capacitat de 150 ml i està fabricat en polipropilè. És apte per ser utilitzat en les màquines de cafè, fent possible que els usuaris puguin utilitzar l’opció sense got i estalviar diners i plàstic d’un sol ús.

Per a més informació feu clic en aquest enllaç:

Voleu saber més sobre la gotimplora?

Quan utilitzem aigua envasada estem generant un impacte ambiental amb el consegüent malbaratament d'uns recursos que són escassos:

  • Sobreexplotem les reserves d’aigües subterrànies
  • Es consumeixen recursos energètics i s’emeten contaminants en la fabricació d’envasos i en el transport de les plantes envasadores fins als punts de venda.
  • Es generen residus d’envasos, ja siguin plàstics, metall o vidre.

Hi ha altres petites mesures que poden contribuir a un millor aprofitament de l'aigua i que estan al vostre abast:

  • Evitar d’embrutar els espais és millor que netejar. D’aquesta manera s’evita l’ús de productes de neteja, molts dels quals són tòxics i poden contaminar les aigües.
  • Els residus sòlids higiènics, com compreses, gases i cotó, obstrueixen les plantes de tractament d'aigües residuals i no s'han de llençar per l'inodor.

Des de la UAB fa temps que es té cura de què en les àrees enjardinades del nostre Campus s’hi plantin espècies adaptades al clima mediterrani ja que requereixen una menor aportació d'aigua.

Hi ha moltes espècies decoratives autòctones igual de boniques que les foranies, i suporten molt millor la sequera.

Inici Mapa del Web
© 2012 Universitat Autònoma de Barcelona - Tots els drets reservats