El curs proporciona als participants les eines, mètodes i coneixements pràctics per a l’ implantació d’un sistema de Gestió de la Seguretat Alimentària basats en les normes internacionals més demandades en el sector alimentari , les BRC (British Retail Consortium) y les IFS (International Food Standard), i la Noma ISO 22.000.
"Per cada minut que transcorre sense que ningú faci maniobres de suport vital i la aplicació de la desfibril·lació es redueixen les probabilitats de supervivència de la víctima d'una aturada cardíaca en un 10%, de manera que és vital actuar abans dels 3-4 minuts "
"És un compromís de tota la societat amb tota la societat"“ El destí d’un ferit sempre està a les mans de qui realitza a primera assistència”
Dr.Nicholas Senn.
La Policia Científica, com a branca multidisciplinària enquadrada en l'organigrama de qualsevol institució policial moderna, és ara com ara, la punta de llança en la lluita contra la criminalitat, juntament amb altres unitats policials especialitzades. Aporta com a patrimoni a les recerques, la ciència, tècnica i perícia dels criminalistes que conformen aquesta apassionant disciplina.
L'alumne coneixerà i practicarà tècniques per a conduir eficaçment les entrevistes, detectar conductes d'engany i convèncer als sospitosos perquè relatin la veritat.
Aquest curs està reconegut com a titulació suficient per a l'Habilitació com a Director de Seguretat Privada per la Secretaría de Estado de Seguridad. Adaptat a l'Ordre INT/318/2011.
Descobreix el Grau en Prevenció i Seguretat Integral de l'EPSI. Clica a la fletxa per veure el vídeo.
El passat dia 14 de juny de 2013 l'Escola de Prevenció i Seguretat Integral (EPSI) va celebrar a l'Hotel Campus la desena edició del Workshop, amb la inscripció de 175 participants.
TMB i la Direcció General de Protecció Civil de la Generalitat van organitzar la matinada del 29 de novembre, fora de l'horari de servei, un simulacre d'incendi en un tren de la línia 2 del metro a l'altura de l'estació de Sagrada Família, en què van haver de ser evacuats un centenar de passatgers, alguns de ferits. En aquest simulacre hi va col·laborar l'Escola de Prevenció i Seguretat Integral de la UAB, en concret, els alumnes del Grau de Prevenció i Seguretat Integral.
El passat 16 de novembre de 2012 a les 17 h es va inaugurar el curs acadèmic 2012-2013 a l'Escola dePrevenció i Seguretat Integral. L'acte va ser presidit pel Vicerector de Política Acadèmica de la UAB, Dr. Jesús Donaire, que va ser acompanyat a l'acte pel delegat de la UAB a l'EPSI, el Dr. Manuel Ballbé, la directora de l'EPSI, Sra. Rut Carandell i el director de la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona, Sr. Gustau Folch.
CONTACTA AMB L'EPSI
Edifici Blanc, 3ª planta
Campus de la UAB 08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)
+34 93 581 74 49