Catalina Gayà: "El mar es tu espejo"

Catalina Gayà publica "El Mar es tu espejo. Historias de tripulaciones abandonadas en el Mediterráneo"

[+]
Albert Chillón publica, al costat de Lluís Duch, Sociedad mediática y totalismo. Antropología de la comunicación vol. 2 Albert Chillón publica, al costat de Lluís Duch, Sociedad mediática y totalismo. Antropología de la comunicación vol. 2 [+]
Observatori Regular per la Igualtat de Gènere en Noticiaris

Dimecres 8 de Febrer a les 19:00h a la Sala Cuina de la Bonne

“Presentació del projecte ORIGEN i de la publicació: Telenotícies i violències masclistes: una anàlisi crítica”

Concurs Personal Docent Contractat
Concurs de Personal Docent Contractat pel segon semestre del curs 2016/2017
Periode de presentació de sol·licituds: del 7 al 21 de novembre de 2016 [+]
Joana Gallego, nova directora de l'Observatori per a la Igualtat La rectora ha nomenat nova directora de l'Observatori per a la Igualtat a la periodista i escriptora Joana Gallego, professora de Ciències de la Comunicació i codirectora del Màster Gènere i Comunicació. [+]
TFG 2016/2017
Treball Fi de Grau Curs 2016/2017 [+]
Simposi sobre Llibertat de Premsa

Professionals, acadèmics i estudiants debaten sobre la Llibertat de Premsa

Les becàries de recerca del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura, Angy Galvín i Carla Genís, i la doctoranda del mateix departament, Aida Martori, han participat a la segona edició del Simposi sobre Llibertat de Premsa, organitzat el Col·legi de Periodistes i la Universitat de Lleida. Ha estat un punt de contacte entre professionals del sector, investigadors i estudiants de periodisme de diverses universitats.

CONTACTA AMB NOSALTRES

Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura