Concurs Personal Docent Contractat
Concurs de Personal Docent Contractat pel segon semestre del curs 2016/2017
Periode de presentació de sol·licituds: del 7 al 21 de novembre de 2016 [+]
Joana Gallego, nova directora de l'Observatori per a la Igualtat La rectora ha nomenat nova directora de l'Observatori per a la Igualtat a la periodista i escriptora Joana Gallego, professora de Ciències de la Comunicació i codirectora del Màster Gènere i Comunicació. [+]
TFG 2016/2017
Treball Fi de Grau Curs 2016/2017 [+]
Simposi sobre Llibertat de Premsa

Professionals, acadèmics i estudiants debaten sobre la Llibertat de Premsa

Les becàries de recerca del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura, Angy Galvín i Carla Genís, i la doctoranda del mateix departament, Aida Martori, han participat a la segona edició del Simposi sobre Llibertat de Premsa, organitzat el Col·legi de Periodistes i la Universitat de Lleida. Ha estat un punt de contacte entre professionals del sector, investigadors i estudiants de periodisme de diverses universitats.

[+]
Dones refugiades: invisibilitzades pels mitjans

Dilluns 9 de maig de 2016 a les 18:30h, en el Col·legi de Periodistes (Rambla Catalunya 10, Barcelona)

Taula Rodona amb Cristina Mas, periodista d'Internacional del diari "Ara"; Montse Martínez, periodista del diari "El Periódico"; Pacale Coissard, responsable incidència política i social a CCAR; i Isabel Muntané, codirectora del Màster Gènere i Comunicació UAB.

[+]

CONTACTA AMB NOSALTRES