Dones refugiades: invisibilitzades pels mitjans

Dilluns 9 de maig de 2016 a les 18:30h, en el Col·legi de Periodistes (Rambla Catalunya 10, Barcelona)

Taula Rodona amb Cristina Mas, periodista d'Internacional del diari "Ara"; Montse Martínez, periodista del diari "El Periódico"; Pacale Coissard, responsable incidència política i social a CCAR; i Isabel Muntané, codirectora del Màster Gènere i Comunicació UAB.

RSE i Comunicaciķ social

La professora Carme Ferré a Xile: RSE i comunicació social

Carme Ferré Pavia, professora titular del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura, ha estat convidada per la Universidad Autónoma de Chile per realizar xerrades a les seus de Santiago de Xile, Talca i Temuco, sobre responsabilitat social de les empreses i la manera de comunicar-la estratègicament.

VI Trobada Internacional de periodistes amb visiķ de gčnere
El Màster Gènere i Comunicació present a la VI Trobada Internacional de periodistes amb visió de gènere
Més de 130 periodistes de 25 països es reuneixen entre els dies 14 i 17 d’abril a Barcelona
  [+]