Botey_DHMC Ens ha deixat Jaume Botey

Ens ha deixat Jaume Botey Vallés, professor d'aquest departament. Els seus companys i companyes fan arribar el condol més sincer a totes les persones que el coneixíeu i l'apreciàveu i comparteixen el sentiment per la seva pèrdua.

[+]
Seminari permanent GHP (02/03/18)

El proper divendres 2 de març està convocada una nova sessió del seminari permanent del Grup d'Història del Parlamentarisme. La conferència  "Individuos y comunidades en los procesos de construcción nacional hispanoamericanos" anirà a càrrec del Dr. Gregorio Alonso (University of Leeds)

[+]
Nova sessió del seminari permanent (GREF-CEDID)

La propera sessió del seminari permanent del Grup de Recerca sobre Dictadures i Democràcies (GREF-CEDID) anirà a càrrec de Mariana Ponisio (Universidad de Rosario) i durà per títol "La depuración de empleados públicos durante la última dictadura militar argentina (1976-1983)".

[+]
Noticia Màster Inter Máster Interuniversitari d'Història Contemporània. Curs 2017-18

L'Autònoma de Barcelona i altres vuit universitats espanyoles s'han unit per oferir aquest màster, que és el primer d'aquesta mena que s'imparteix a Europa i a Amèrica Llatina i el més prestigiós de la disciplina a Espanya.

[+]
Declaració del Consell del Departament de 17 de novembre de 2017 El Consell del Departament d'Història Moderna i Contemporània de la UAB, reunit en sessió ordinària el passat divendres 17 de novembre de 2017 va manifestar el seu interés per la situació en què es troba el professor agregat, en aquests moments en excedència, Oriol Junqueras. El Consell del Departament també demana la posada en llibertat de totes les persones empresonades en els darrers mesos arran del conflicte polític suscitat i la tornada a la normalitat institucional el més aviat possible [+]
Congrés Internacional 68s

Entre el 29 i 30 de novembre de 2018 es portarà a terme a Barcelona el Congrés 68s, que, organitzat pel Grup de Recerca sobre l'Època Franquista (GREF-CEDID) i el Projet de Recherche «Les non-lus de la contestation en Péninsule Ibérique, Espagne-Portugal, 1926-2011» de la Université Paris Lumières