Literatura y revolución. Octubre en las letras españolas (1917-2017)

Organitzat pel GEXEL-CEFID, la Université Paris Lumières i el Centre de recherches ibériques et ibéro-américaines de la Université Paris Nanterre, tindrà lloc a París els propers 19 i 20 d'octubre.

[+]
Noticia Màster Inter Máster Interuniversitari d'Història Contemporània. Curs 2017-18

L'Autònoma de Barcelona i altres vuit universitats espanyoles s'han unit per oferir aquest màster, que és el primer d'aquesta mena que s'imparteix a Europa i a Amèrica Llatina i el més prestigiós de la disciplina a Espanya.

[+]

2017 Universitat Autònoma de Barcelona