Notícia El grup GREAL organitza unes Jornades de Didàctica de la Llengua i un acte de reconeixement al professor Oriol Guasch

Els propers 25 i 26 d’abril, el grup GREAL organitza unes Jornades de Didàctica de la Llengua titulades Gramàtica i escriptura: un diàleg necessari.
L’acte es clourà amb un reconeixement al professor Oriol Guasch amb motiu de la seva jubilació.

[+]
Congrés Internacional sobre investigació en Didàctica de les Ciències Socials Congrés Internacional sobre la investigació en Didática de las Ciencias Sociales

Tindrà lloc a Bellaterra els dies 8, 9, 10 i 11 d'abril de 2014. En aquest esdeveniment conflueixen el XXV Simposium de Didàctica de les Ciències Socials, organitzat per l’Asociación Universitaria de Profesorado de Didáctica de las Ciencias Sociales (AUPDCS,), i la Red Internacional de Didáctica de las Ciencias Sociales (RIDCS). L’organització del Congrés la du a terme la Unitat Departamental de Didàctica de las Ciències Socials de la UAB i el Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials (GREDICS) de la UAB.

[+]

CONTACTA AMB NOSALTRES

Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura, i de les Ciències Socials
Edifici G-5, despatx G5-115. 08193 - Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)