Informe estatal sobre infāncia, tecnologia i família

Cristina Aliagas (UAB) i David Poveda (UAM) han coordinat l’Informe Nacional a Espanya “Young Children (0-8) and digital technology – 2015” que ara es publica. També hi han participat Cristina Correro (UAB) i 4 investigadores més de la UAM

[+]
Projecte RecerCaixa al grup GREAL El projecte Millorar l’expressió escrita per garantir l’equitat de l’alumnat, dirigit per Naymé Salas, ha obtingut un dels premis de finançament RecerCaixa. [+]
XIII Jornades Internacionals de Recerca en Didāctica de les Cičncies Socials Colloque international des didactiques de l’histoire, de la géographie, et de l’éducation à la citoyennete.
Facultat de Ciències de l’Educació, 25-26-27 de febrer de 2016 [+]
Video del Māster de Biblioteca escolar i promociķ de la lectura

Podeu veure aquí un video de 4 minuts sobre el nostre Màster oficial interuniversitari de Biblioteca escolar i promoció de la lectura.

Premi internacional a GRETEL

Estem molt contents de comunicar que el premi “Edward B. Fry Book Award 2015” que atorga anualment la Literacy Research Association ha estat concedit al nostre llibre Visual Journeys Through Wordless Narratives. An international Inquiry with Immigrant Children and "The Arrival".

CONTACTA AMB NOSALTRES

Departament de Didāctica de la Llengua i la Literatura, i de les Cičncies Socials
Edifici G-5, despatx G5-115. 08193 - Bellaterra (Cerdanyola del Vallčs)
TEL +34 93 581 18 78